Cogito ergo sum

Jag tänker, alltså finns jag. Känns ju skönt att veta. Just nu tänker jag mycket. Betyder det att jag finns lite mer än vanligt då?

Maränger och cola kanske inte var det smartaste att stoppa i sig innan läggdags. Sockret har gått rätt upp i huvudet och sova är det sista hjärnan vill. Den spinner för fullt, till viss nytta till och med. Äntligen har centralen börjat känna sig vid det högaktuella examensarbetet och satt igång med relevanta frågeställningar till marknadsundersökningen. Keep up the good work, Brainie!

I morgon bär det av hemåt igen efter några dagar på schlätta'. Det ska bli ganska skönt faktiskt, även om det alltid är roligt att träffa familjen. Jag förvandlas fort till Fröken Rastlös här och kommer aldrig på någonting att göra. Vädret har inte heller hjälpt till med den saken (om man inte tycker om att duscha utomhus vill säga). Nä, tänk vad underbart (?) att veta att alla saker där hemma väntar på att jag ska återvända och hitta en plats åt dem... Jag kommer glömma bort vad ordet "sysslolös" betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0