En (varmt) välkommen gäst

Jag hade just börjat ge upp hoppet om sommaren, när jag plötsligt mötte den utanför dörren i morse. Värmen slog emot mig och solen strålade! Det blev en kort rastning av hunden och sen snabbt in och skynda på N, så vi kunde gå ner till badet och njuta av den underbara dagen. Efter lite övertalning kunde han tänka sig att skjuta på det inplanerade soffletandet till senare delen av eftermiddagen. Min annars så frenetiskt plaskande fisk till sambo måste fått en släng av någon sjukdom, för han var "inte sugen på att bada"..! Han följde ändå med ner och efter en timme höll han på att smälta bort, så det blev åtminstone ett kort dopp för honom. Jag skrällde till med två - wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0