Kom soffa, Kom!

Vi skulle åka iväg en stund på eftermiddagen för att leta soffa. Det slutade med att vi blev borta i fem timmar! Vi visste vilken typ av soffa vi ville ha och ungefär vilken färg och nyans på tyget, men att kombinera dessa önskemål tycks vara som att leta efter en nål i en höstack. Efter att ha varit i såväl Vällingby som Barkarby och Infra City hittade vi mitt ute i ödemarken (läs Rotebro) ett litet köpcentrum vid namn Kom. Vi hade förvisso redan kikat i samma butik i Vällingby, men gick ändå in på Stalands. Redan vid första ögonkastet blev jag kär! Den här butiken välkomnade oss med hyllmeter av inspiration! Massa fina inredningsdetaljer från Sia, Cult Design, Iittala, Bruka m.m. En trappa upp breddes leendet på ytterligare när vi klev in på tusentals prydligt möblerade kvadratmeter. En enorm skillnad mot den trånga Vällingbybutiken! Vi kan ha hittat vår soffa nu. Så länge fick det bli en underbar kvist från Sia, som genast när vi kom hem fick hoppa ner i en stormlykta.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Grimming

Jag behöver också en sån kvist! Vart får jag tag på den?

2010-11-22 @ 16:18:07
Postat av: Johanna

Just den är från märket Sia. Hittade den på Stalands i Rotebro (ett par mil härifrån), men du kan hitta många fina kvistar lite varstans.

2010-11-22 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0