Min "lediga" dag

Fantastiskt! Jag är långtifrån kompis med tekniska prylar och mitt Spotify har inte velat fungera på månader. Men nu letade jag upp en ny version att ladda ner, och tänka sig, DET FUNGERAR!

Idag skulle jag baka lussebullar. Jag såg till och med till att jag hade alla ingredienser hemma, för att jag skulle slippa ge mig ut med bilen bara för den sakens skull. Dock hade sambon bokat in en tid i tvättstugan till mig, och det var nog tur att jag äntligen tog tag i tvätten. 4 timmar senare har jag tvättat sju maskiner, däribland minst 12 lakan/påslakan som jag inte kände för att tvätta "här inne". Torkrum är guld!

Jag verkar bli ensam hela långa dagen och kvällen, Niklas nämnde att han skulle iväg på nåt (undrar om det var julbord..?). Jag har massor av tid att baka ju! Och städa. Städa behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0