Nytt projekt!

Snart! Snart ska det äntligen bli lite action i gästrummet! Ja, missförstå mig rätt nu... Jag har varit iväg och köpt tre rullar tapet, tapetklister, "skarv- och ventilationslocksfärg" och hyrt ett tapetbord. Jag satt länge och väl i bilkön till Alvik och tänkte att jag kanske borde tagit tunnelbanan i stället. Jag skrattade lite för mig själv när jag skulle hem igen, och sa till expediten: "Nu vet jag varför jag tog bilen!" :-) Blotta tanken på att ta mina inköp och ett tapetbord på tunnelbanan var ganska ovidkommande.

Tyvärr jobbar jag i helgen när vår vän Målaren kommer hit. Jag vill ju lära mig! Det ska i alla fall bli spännande att se resultatet. Jag tittade knappt på tapeten innan jag köpte den, jag hade bara bestämt mig. Vad det blir blir ni varse så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0