Mellandagar

Nu har jag varit skruttig i fem dagar och vissnat ikapp med granen. Usch, den är inget vacker längre. Efter nyår är det hög tid att säga adjö.

Tur i oturen har jag väl ändå haft att jag blev sjuk i mellandagarna. Jag hann ju faktiskt njuta av en och en halv dags jul med "svär-familjen" först. Det var en ganska vanlig jul med liknande upplägg som i min egen familj. Med ett undantag - DET KOM INGEN TOMTE! Jag som tycker Lundins har varit snälla... Inte ens mig kom han dit för att besöka. Han måste ha missat att jag skulle dit.

De senaste dagarna har jag bott i soffan. Betat av film efter film som gått på tv. Unnat mig en hyrfilm då och då. Idag har jag åtminstone orkat plocka lite i köket och dammsugit upp en veckas hundhår, det måste tyda på en viss hälsoförbättring. I bästa fall är jag tillbaks på jobbet på söndag! Jag har väl hur mycket som helst att ta mig an då...





Den Lundinska granen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0