Ett uns av kreativitet

Jag har länge gått och känt en viss frustration över att inte få utlopp för min kreativitet, framförallt när det gäller att piffa i hemmet. Häromdagen tillät jag mig att lämna flyttlådorna en stund, och åkte iväg för att köpa material till en idé som ploppat upp. Ett besök på brädgården och det underbara Tygvaruhuset i Veddesta och jag hade allt jag behövde.

Tadah! Ett välbehövligt underlägg till min slafsande hund. En spånskiva, bordsfilt och en bit konstläder och verket var klart. Spikade även fast ett par filttassar undertill för att inte skada golvet. Jag hade egentligen tänkt mig ordet MAT ovanför, men då "T" var slut på Chilli fick jag använda mig av mina geniknölar och tänka ut nåt annat. Nu har vovvens matskålar sin givna plats i hemmet och jag har äntligen fått börja inreda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0