Torsdagstrevligheter

Usch! Jag rullade inte ur sängen förrän klockan elva idag. Jag sov som en stock!

Igår kväll var vi över hos Marcus och Sanna på fika. De hade en mysig lya och man kunde inte alls tro att de är relativt nyinflyttade. (Vårt tredje rum agerar fortfarande förråd åt diverse flyttskräp.) Det var en trevlig kväll med goda munsbitar, massa prat (mest från Sannas systers sida :-P ) och hundmys. Nemo ville helst leka. En retrieverbrud på besök var ju fantastiskt kul! Tant Fia var dock inte alls på det humöret (som vanligt), utan gick mest från person till person och tiggde kel och en och annan kaksmula.

Dagen kallar! Jag vill gärna få något vettigt gjort på mina lediga dagar. Inte ens hälften av planerna gick i lås i förrgår, så vi får väl se vart den här dagen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0