...och där kan jag sitta

Det kom ingen DHL-leverans idag heller. De skulle först kommit i fredags mellan 13-16, och Niklas väntade. När klockan slagit fyra och ingen försändelse synts till, ringde han fraktbolaget och det kom fram att paketet inte kommit med på bilen. Ny dag bokades och jag bokar upp min lediga dag och väntar. Och väntar. 16:15 ringer jag sambon och meddelar att ingen leverans kommit. Nytt samtal till DHL. "Jag ska vidarebefordra och återkommer." När svaret dröjer ringer Niklas upp igen. "Välkommen. Våra öppettider är..." Jävla puckon.

Kommentarer
Postat av: martina

ja vilka puckon!!



nu har jag oxå startat blogg;)

2010-11-12 @ 22:32:58
URL: http://martinastimmar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0