Torsdag

Sådär! Nu har jag för en gångs skull börjat min lediga dag lite vettigt. Jag har hjälpt min kära syster att starta en blogg, så henne kan ni följa här. Dessutom fick jag en köpare på min bokhylla som velat flytta hemifrån ett bra tag, vilket innebar att jag fick hämta några hyllplan som dröjt sig kvar hos Jimmy. Hade ju inte spanat in den nya lyan heller, så jag slog två flugor i en smäll. Lägenheten var jättefin! Känns tryggt att veta att han bytt bort den andra mot en likvärdig mindre och billigare. Vilken ordning han har dessutom! Jag insåg när jag kom hem till min egen lägenhet att jag kanske har lite att städa upp :-P

Nu sitter jag plikttroget och väntar på Niklas DHL-leverans. Kanske ska städa lite medan jag fortfarande har inspiration...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0