Adventsdetektiven

På jobbet har vi haft jul i ungefär en månad och nu längtar jag verkligen att få upp lite pynt här hemma! Förra veckan pysslade jag ihop en adventljusstake som står och lockar framför tv:n. Så idag tog jag mig i kragen och gick ner i källaren för att plocka upp vintermyset. Jag har känt mig ganska säker på att en av lådorna fastnat i Falköping och grämde mig över att det skulle bli jobbigt att leta fram den andra bland alla andra IKEA-lådor. Glatt överraskad blev jag när jag upptäckte att jag märkt alla lådor med en tydlig tejpremsa! Ibland överträffar jag mig själv. Sorgligt nog verkar jag ha helt rätt i att den andra - och mest innehållsrika - lådan irrat bort sig i flytten. Nu hoppas jag bara att en snäll bror ska lyckas hitta den där hemma.



      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0