Husdjuren


Yäck! Såna här hittar man lite varstans hemma hos oss med jämna mellanrum. Arma krakar som av någon anledning inte lyckas hålla sig vid liv i vår varma mysiga lägenhet. Det underliga är att de dyker upp från ingenstans och plötsligt ligger stupade mitt på golvet. Tragiskt. Fast jag är glad att jag slipper jaga dem med Västerortstidningen i alla fall.

Ännu en dag med Fia på "dagis" har gått superbra! Hon smittar av sig en massa energi när jag hämtar henne! Trots timmar på promenad är hon i full gång när vi kommer hem och det ska kastas mjukisdjur på löpande band. Lycka!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni får komma hit nåndag och smaka på liknande gottigheter som frugan lyckas trolla fram :D

2010-10-05 @ 21:32:21
URL: http://lyckoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0