Många bollar i luften

Det har varit bloggtystnad här de senaste dagarna, men tro inte att ingenting händer för det. Förutom jobb har jag legat i och försökt spurta ikapp med skoluppgifterna och samtidigt fått alldeles för många nya inredningsidéer. Farligt. När jag får en idé vill jag genomföra den på en gång, jag kan bara inte hålla mig! Det är ett disciplinprövande syndrom jag lider av. Alltså har jag, trots att jag inte borde, varit runt på olika byggmarknader och inhandlat projektmaterial. Till mitt försvar vill jag ändå påpeka att det är för en bra sak. Fia har nu fått ett eget hörn i gästrummet och kontorshörnan har fått tillskott i möbleringen, och är numera städad och funktionell. I källaren väntar lådor med böcker, filmer och skivor på att få en plats här uppe och IKEA kan snart vänta nytt besök av Mirabellbackenborna. Fröken Otålig har nämligen kommit på att en Bestå-bokhylla är nästa tillskott till gästrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0