Söndagsmorgon

Här ligger jag i sängen med datorn i knät och mjukstartar min söndag. Ledig? I wish..! Nepp, här är söndagar ingen vilodag. Klockan tolv ska jag vara på jobbet, och bara för att jag jobbar kortdag kommer timmarna gå hur långsamt som helst.

Jag vill vara hemma och pyssla med mina projekt! Igår tog jag fram ett nytt (nygammalt). Förra året började jag brodera en adventskalender till lillasyster, och nu är det säsong att fortsätta. Så jag knåpade i två timmar, räknade, räknade och räknade, tills jag insåg att jag förskjutit alla stygn en ruta åt vänster. Ångest! En kvart senare var mina två timmar raderade. Ingenting har hänt.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Yay! <3 kanske blir klar om ett år då? ;)

2010-10-24 @ 21:25:02
Postat av: Johanna

Ja, den tar sig, men det är mycket pill! I bästa fall för tidig julklapp nästa år :-P

2010-10-24 @ 22:16:16
Postat av: Rebecca

Sen är det bara börja på en åt din storasyster, Valter vill nog gärna ha paket i en julkalender om några år.

2010-10-30 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0