Energi!

Ojojoj, vad den här veckan har gått fort! Jag har hunnit få en del gjort på jobbet, men det finns ju att göra i oändlighet. Det går långsamt men framåt. Igår var jag ledig och passade på att vinka hejdå till en decimeter slitet hår och välkomnade samtidigt några slingor. Jag sprang Vällingby runt för att hitta ett fint papper till doppresenten och fann ett utomordentligt passande på bokhandeln. Senare på eftermiddagen smet jag in hos Katarina och smaskade på kokostoppar och kaffe. Mums!

Idag har Fia varit hos dagmatten igen. Min vovve hälsade på mig när jag kom, sedan sprang hon in i lägenheten igen och hade inte en tanke på att åka hem :-P Jag har verkligen haft tur som hittat den här tjejen!

Nepp, nu är det lite fix att göra innan det bär av mot Falköping. Det ska bli så mysigt att komma hem/bort lite och träffa familjen igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var gott att få krama om dig käresta dotter! Vi ses om några veckor igen. Snittar, paj m.m beställes härmed :D



/mor

2010-10-04 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0