110 km/h

Det finns ingen hejd på mig just nu! På jobbet är det full rulle med allt som hör julen till. Varuhuset blir sååå fint! Men det är mycket slit och ikväll när jag kom hem var jag helt slut och redo för sängen klockan åtta. Jag erbjöd mig att jobba i morgon för att hinna klart innan helgen, så det blir upp med tuppen i morgon igen.

Det blev aldrig något av det där med att somna klockan åtta. I och med att min lediga morgondag försvann rök också planeringen med projekt sänggavel. Gillas inte! Fröken Otålig skjuter inte upp roliga saker, alltså blev det sänggavelbygge resterande delen av kvällen. Den blir precis så fin som jag har tänkt mig att den ska bli! I morgon ska jag försöka hinna sätta fast knapparna, som verkligen kommer bli pricken över i:et. Snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0