En gul lapp...

...och det var inte en post-it. Nä, en ful p-bot var det som satt på rutan när jag skulle åka hem från jobbet idag. Jag hade glömt bort att jag ställt bilen i p-huset, sen som jag var i morse. Ställde bilen i garaget "så länge", men så:et föll bort och det slutade med bara länge. *suck*

Idag har jag blivit utnyttjad på jobbet igen. Eftersom Johanna är så duktig blev hon satt att göra andras jobb och lägga bokrea-kampanjen. Jag hade planer på att få ordning på mina egna avdelningar, men de fick alltså prioriteras bort. Planering är inget man kan skryta med på min arbetsplats. Jag är ganska trött på att vara näst intill den enda med tänd flit-lampa på det där stället.

Apropå varuhus och Vällingby, såg jag att den nya humorserien "Välkommen åter" är inspelad just där! I vårt fina (men kund-fattiga) K-fem. Risken finns ju att de inte heller börjar strömma till, med den totala brist på service serien förmedlar. Fast jag tror nog att stockholmarna kan se förbi skämten. "All publicitet är bra publicitet" heter det ju. Välkommen till Vällingby!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Min flitlampa kan också glöda rätt starkt. Fast oftast går den på energisparläge.

2010-10-09 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0