Höst

Jag kom på mig själv häromdagen med att undra hur många helger jag egentligen jobbar i sträck. Jag har två framför mig, men har ju redan betat av flera stycken. Det visade sig att jag bara jobbat en enda helg sedan jag återgick till arbetet. EN! Och när jag fortsatte titta i backspegeln insåg jag att jag bara jobbat i två ynka veckor. Det känns som två månader!

Hösten är verkligen här nu. Löven har börjat falla och regnet piskar mot rutorna var och varannan dag. Varvat med den där härliga höstsolen tack och lov. Jag var på blomsteraffären i onsdags och fick med mig lite myspys hem som jag pysslade med. Det är inte riktigt klart här hemma än, men växter är ju i alla fall en bit på vägen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan tänka mig lite styling i födelsedagspresent :D

2010-09-18 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0