Kastar in handduken

Det där pusslet jag nämnde har en bit för mycket just nu. Den får helt enkelt inte plats. Sorgligt, men jag börjar faktiskt ge upp tanken på examen. Har tänkt på det mer och mer. Jag hinner och orkar inte. Inte av lathet, utan av utmattning. Det finns nog inget som kan få mig på andra tankar nu. Dessutom har led-smärtan återvänt efter alla boklyft och jag vill bara lägga mig och vila (helst somna) direkt när jag kommer hem. Det gör så nedrans ont! Fingrarna är som feta korvar på händerna och benen ömmar i varje steg. 7 dagar till ledighet och en sjuhelsikes massa jobb lär det bli med lönehelg, bokfestival, nyinvigning, Vällingbydagar och allt vad detta innebär. Jag tycker faktiskt lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET FINNS INTE I VOKABULÄREN ATT GE UPP NU!!! BARA SÅ DU VET!!! DÅ KOMMER "ARGA MAMMAN" OCH STYR UPP ;)

2010-09-25 @ 07:02:44
Postat av: Johanna

Om jag bara kunde. Det GÅR INTE skriva en marknadsplan på den lilla tid som är kvar. Jag har tre lediga dagar innan den ska in. Pallar inte :-(

2010-09-25 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0