Nya utmaningar

Mitt jobb klämmer oftast ur mig all energi jag har, men idag var jag pigg och alert när jag kom hem, trots en intensiv dag. Egentligen borde jag förfäras över vilket enormt arbete det kommer kräva att få ordning på det där varuhuset. På vårt lager kan man simma i varor, skräp och oordning. Jag har dessutom tillägnats avdelningen "Barnens värld", vilken just nu stavas K-A-O-S. Jag var först smått sur när jag fick ta över den, men nu är jag istället ivrig att sätta igång med storröjning och ansiktslyft! Chefen tyckte att det krävdes "den bästa vi har" till att strukturera och efterhålla den avdelningen - och strukturera är ju något av det roligaste jag vet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0