Oh, happy dog

Det gick jättebra att lämna Fia första dagen hos dagmatten! Hon rusade in och hade inte tid med mig mer sedan hon fått syn på bur-djuren. Jag tror det är väldigt bra för henne att komma bort lite ibland. Träffa andra hundar, barn och inte minst få lite motion ;-) Idag hade de tydligen varit ute på två promenader, den första på två timmar och den andra på en och en halv! Jösses, hon kommer sova gott ända till i morgon! Då är det "tanternas" tur att ha Fia.

På jobbet har jag så smått börjat ta hand om Kaoset. I brist på utrymme att galga upp plagg fick det bli fokus på strumpor idag. Ikväll ska jag försöka koppla bort jobbet. Jag råkar ha tid att tänka på vad och hur jag ska organisera när jag ska sova, vilket resulterar i att jag aldrig somnar! Usch, yrkesskada tror jag det kallas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0