Tyst som i graven

...är det här. Det händer inte så mycket. Jag väntar på att sätta tänderna i nya projekt. Trots att jag varit ledig två dagar den här veckan har jag inte så mycket som rört en spik. Börjar dock tråna efter den där balkongbänken nu när våren lurpassat ett par gånger. Har också blivit sugen på Amigurumi (virkade djur m.m.) och Miyuki (pärlor). Efter att ha blivit grön av avund på diverse bloggsidor har jag nu klickat hem boken Nye perledyr av Ingrid Moras. Blir lektion i danska på samma gång.

Snart har jag inte tid att jobba längre :-P



Får det lov att vara en kaka?

Någon som har ett kakmonst... jag menar KAKMÖNSTER, att dela med sig av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0