Back to work

Idag var första dagen på jobbet på sex veckor (jag vet syrran, ingenting mot dina 13 månader). Tack och lov började jag inte förrän 11:30 och kunde lugnt vakna till liv innan det var dags att knega. Jag jobbade visserligen i snigelfart, men med min sjukskrivning i bakhuvudet tyckte nog alla att det var befogat. Innan dagen var över fick jag åtminstone snits på flickavdelningen - alldeles själv dessutom! Jag brukar tycka det är svårt att få ihop alla plagg till "garderober", inte alls som att slänga ihop några matchande inredningssaker på ett bord. Cred till mig!

Mot sena eftermiddagen började denna första dag kännas av ordentligt i kroppen! Axlarna har fått sig lika många knutar som mina kolasnören brukar få, och fötter och höfter ömmar så att jag vaggar fram som en anka. Trots det var ändå helt okej att börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0