Creapy

Usch, det där var nästan otäckt! Hittade en namnsnurra på gravid.se, som slumpvis väljer ett namn som du kanske kan ge ditt kommande barn. Emil, dök det upp på skärmen. Eftersom jag är lite insnöad på att det blir en tjej klickade jag i alternativet flicka och snurrade igen. Gissa om jag blev rädd när nästa namn blev Iris! (Fotnot till utomstående är att min mamma sedan dagen hon fick veta att hon skulle bli mormor igen, kallat bebisen i magen för just Iris.) Att jag härigenom häller vatten på min mammas kvarn kommer jag väl få stå ut med...


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D :D :D



Jag säger ju att det är Iris - och henne längtar vi efter - mycket!

2011-08-25 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0