Vetenskap eller galenskap?

Slank in på en sida där man kunde testa vilka yrken som kunde passa mig utifrån min personlighet. Med facit i hand är det kanske lätt att säga att "Det där är ju jag på pricken!", men faktum är att så känns det.

Jag är Hantverkaren:
Du gillar att göra saker, inte att prata om dem. Du har ett sinnelag för hur tekniska prylar fungerar och har lätt att lära dig nya saker. Du tycker om att arbeta med händerna och tillverka färdiga produkter. Du är en mästare på praktiska prylar, och är först med att anmäla dig om någon behöver en extra hand.

Jag säger ju det, jag vill bli snickare! Fast jag vill ha sovmorgon också ;-)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Otippat att jag också blev "Hantverkaren". Svarslistan var full av A:n.

2011-02-16 @ 21:11:34
URL: http://mnf.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0