Energitjuvar

Nejnej, jag pratar inte om hemelektronik eller värmeläckor. Jag är ingen miljöaktivist på långa vägar. Mina energitjuvar ligger i garderoben. Och i klädkammaren. Och i källaren. Dussintals med klädesplagg som jag inte minns senast jag använde, men som på något vis ändå inte är värda att "gå vidare" än. Jag blir påmind om eländet varje dag, tycker aldrig att jag har någonting att ha på mig samtidigt som 95% av garderoben är orörd sedan flera år! I år ska jag rensa! Tradera - here I come!

Någonting som däremot ständigt minskar i garderoben är strumpor. Strumpa efter strumpa går hål-döden till mötes och det är ALLTID tomt i strumplådan. Så idag har jag investerat i 13 nya par. Nu ska det väl ändå räcka ett tag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0