Jul på tub

Nu har bloggen varit tyst en stund medan jag kramat ur det sista av julen på hemmahemmaplan. För första gången på riktigt länge var jag inte alls rastlös innan vi åkte hem igen. Det var en helt fantastisk långhelg med släktbowling, sällskapsspel med HELA familjen, gudomlig kebabpizza, besök hos kära och bebisgos med Valter. Mamma lagade helgen till ära "Frasig rulle" som jag inte fått smaka på minst 15 år. Jag börjar känna mig gammal nu. Fast det känns bra!

Jag saknar min familj! Det händer så mycket som man missar. I vår ska jag driva kampanjen "Få-Elias-att-
bli-stockholmare" så att åtminstone en finns inom räckhåll. Systrarna har jag redan gett upp hoppet om.
Lukas - dig ska jag bearbeta om några år!

Kärlek till er alla, min härliga familj!


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket fint kort! :)

2011-01-21 @ 15:32:54
URL: http://martinastimmar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0