Sjuk, sjuk, sjuk...

Jag har aldrig varit sjuk så här länge förr. Solen har gått ner för tolfte gången och en tråkigare tillvaro får man leta efter! Jag sover så länge jag förmår, ligger och tittar på tv större delen av dagen och hostar tills jag nästan spyr. Mat lyckas jag knappt få i mig, jag känner mig aldrig hungrig och kroppen känns magrare än någonsin. Usch, jag vill inte ha det så här längre! Samtidigt bävar jag för de första veckorna efter tillfrisknandet när jag måste kämpa för att gå upp de förlorade kilona igen. Revbenen gör ont efter allt hostande och minsta fettreserv är uttömd. Till råga på allt smakar det mesta bara äckligt. Bättre dagar har jag upplevt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0