I en värld som snurrar

Som om det inte var nog med förra omgången har jag nu legat hemma i ytterligare en vecka. Virusskräpet vägrar överge mig! Febern har legat lågt ett par dagar, men hosta och huvudvärk låter sig inte besegras. Till följd av eländet står julsakerna kvar här hemma. Usch, jag vill inte se dem! Problemet är att så fort jag står upp börjar världen snurra (mer än den ska). Jag sa till sambon förut att jag måste försöka plocka ner adventsstjärnorna från fönstret, jag skulle själv bli tokig om mina grannar höll kvar julen så här länge. Jag fick till svar att "NEJ, DET SKA DU INTE! Du kanske trillar ut genom fönstret! Då är det bättre att du kopplar ur timern så lyser de i alla fall inte." Mja... Vi får väl se hur jag gör.

Vad jag däremot inte kan hållas ifrån är handledarutbildningen på körskolan i kväll. Förhoppningsvis är det mest sitta och lyssna, annars får jag väl försöka bita ihop. Nån gång måste N få tummen ur att börja köra. Karln är ju snart 26! Mitt tjat är tydligen inte motivation nog :-P


Kommentarer
Postat av: Rebecca Grimming

Hälsa Niklas att jag tycker att han kan plocka bort julen! Krya på dig! Kramar

2011-01-21 @ 22:12:39
URL: http://grimming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0