Uti hund-rade år

Idag har vi varit hos veterinären för vaccination. Det gick lätt som en plätt! Veterinären förvånades över hur mjuk Fia var i nackskinnet, "som att sticka nålen i smör". Nästan ingen tandsten heller, det får man kanske tacka Dentastix för.

I torsdags fyllde djuret fyra år. Det firade vi med blodpuddingtårta till henne och blåbärsprinsess till oss tvåbenta. Presenter hör ju födelsedagar till, och Fia fick en "godisboll" i gummi. Den låter betydligt mindre mot golvet än pyramiden i plast! Dagen till ära kom Lotta, Katarina och lillebror på besök. Gästerna hade också en present med sig, ett hundben. Lukas present, tre grisöron, ligger kvar under ett säte på SJ:s regionaltåg...





I övrigt tror jag mig vara frisk nu. Helgen som gick ägnade jag mest åt att sova. De två dagar jag jobbade förra veckan tog verkligen luften ur mig, jag var helt slut! Nu väntar två sexdagarsveckor, och det jublar jag kanske inte direkt över...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där! Kaffeservisen matchar tårtan :D



/mor

2011-02-01 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0