Status: moll

Sjukskrivningen fortgår. Jag är slö jämt. Den senaste veckan har lillebror varit här och sällskapat mig, och vi har åtminstone badat vid några tillfällen. Men nåt roligt sällskap i övrigt har jag knappast varit.

Jag har jättesvårt att sova på nätterna. När jag väl sover drömmer jag hela tiden. Otrevliga drömmar. Drömmar om att jag gör fel i kassan på jobbet, om ogiltiga tågbiljetter som jag redan dubbelkollat, vänner som dör och andra hemska saker. Så hur trött jag än är, så vill jag egentligen inte somna och hamna i mardrömmarnas land.

Nästa vecka ska jag träffa psykologen. Inte för att jag egentligen vill. Jag kan tänka själv. Men okej, han ska få en chans, kanske två.

Kommentarer
Postat av: Martina Hante

Jag följer dig Jojjan! Hoppas du mår bra snart och att det är på bättringsvägen! Stor kram från göteborg

2011-07-11 @ 00:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0