Ur en annan synvinkel

Det är lätt att klaga på saker, men egentligen borde man vända på tankarna när allt bara känns tungt.

Jag har jättemycket att göra på jobbet och blir trött av att det aldrig tar slut.
Jag har ett jobb att gå till som förutom att generera pengar också fördriver mina dagar.

Det töar och jag blir blöt och kall.
Snart har pölarna slukat upp all snö och våren kan anlända med sol och värme!

Hunden är magsjuk och måste ha tillsyn nästan konstant.
Vilken tur att jag har en snäll dagmatte som ställer upp!

Det går att vända på det mesta, bara man vill.

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jadå jag kom ut levande från biltvätten och det var riktigt roligt=) men mysigare att stå och tvätta den själv. Sen blir den mycket renare när man gör det själv med:P Skickar en liten krya på dig kram till eran hund med=)

2011-03-23 @ 13:46:11
URL: http://tamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0