Försenad otur

Fredag den 13:e kom sent den här gången. Med ränta dessutom. Idag går det mesta fel:

- Jag är konstant trött, tror nästan att jag lider av någon narkoleptisk sjukdom. Efter att ha försökt få sova i fred i två och en halv timme på dagen gav jag upp. Folk tyckte det var en bra tid att ringa och sms:a just mellan 13-15:30 idag. Konsekvens: arg.

- Min efterlängtade bikini som jag beställde från H&M leverades med fel överdel, och den rätta är slut överallt. Jag som verkligen sett fram emot den!

- Den två veckor långa väntan på en traderaklänning kom - och satt väl sådär.

- Min datorskärm slocknade plötsligt, och kort därefter tystnade datorn och kan inte återupplivas.

Dumma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0