Valborgshelg

Två lediga dagar har passerat, och jag har inte gjort något alls. Eller jo, kliat mig i ögonen och letat som en tok på nätet efter rocaillespärlor. Verkligen waste of time, men jag ställer mitt hopp till kommande två lediga dagar på tis-ons.

Igår var det Valborg. Hade funderingar på att gå och se nån eld, men eftersom luften var lite kylig stannade vi hemma i soffan med brus, ost och kex. Inte dumt det heller! Fick dessutom sällskap av Söder och Linda ett par timmar.

I morgon väntar ännu en arbetsdag. 8-19, rena tortyren om du frågar mig. Bäst att hoppa i säng om jag över huvud taget ska orka upp. Ögonkliet underlättar knappast en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0