Yttepytteliten

Idag anlände mina pärlor som jag beställde för någon vecka sedan. Jag trodde inte att det skulle bli lätt att börja med pärldjuren, men jag hade inte räknat med att pärlorna var så yttepyttesmå! Inte heller trodde jag att min syn skulle ställa till det för mig som den gör. Usch, jag känner mig mer och mer tant.

Ett tag verkade det ändå som att jag hade lite snits på skapelsen, men lyckan var kortvarig. Vips gick tråden av, och mitt tålamod tröt. Kanske börjar om en annan dag, men nu är klockan på tok för mycket för tålamodsprövningar.

Men visst kan man skymta ett litet ekorrhuvud?




Och så här yttepytteliten är den jämfört med en 33 cl burk:


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, tyvärr kan jag inte se något ekorrhuvud, du kanske ska hålla dig till virkningen istället?

2011-05-10 @ 11:52:20
URL: http://grimming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0