Valet

Så här blir den, vår lilla bebis vrålåk!
Efter ett extremt velande i valet mellan Emmaljungas City cross eller Classic sport, blev det slutligen Sporten. Jag gillar att bestämma, precis som alla andra kvinnor. Männen (som oftast är av motsatt åsikt) brukar få ge med sig för husfridens skull. Men när jag väl står inför ett val där jag verkligen inte lutar minsta lilla grad åt något håll och överlåter beslutanderätten till min andra hälft, ljuder skällan annorlunda: "Bestäm du, det är väl ändå du som kommer köra den mest?"

Hursomhelst, Classic Sport blev det. Utvärdering kommer, om ett år eller så...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Wee tack så mycket=) med mig går det bara bra. Hoppas allt går bra med dig med. Kram kram

2011-11-07 @ 21:46:22
URL: http://tamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0