Ett hemligt paket

Idag kom brevbäraren två gånger. Ja, inte på det sättet som talesättet menar... Första gången damp H&M's klubbutskick ner i brevlådan, och Fia sprang sedvanligt och hämtade. Efter någon timme kom det post igen, och hunden tittade på mig som om "Nu igen??!". Denna gång var det tidningen och konstigt nog en postavi - till mig! Jag som inte beställt något. "Avsändare okänd" stod det dessutom på avin. Glad att bli uttvingad (jag sitter mest och ruttnar när jag är ledig) tog jag tag i mig själv, duschade, skrev en inköpslista till brödbak och åkte iväg. Paketet hämtades ut, men inte heller på handstilen kunde jag lista ut vem det var ifrån. Jag lade band på mig själv och tänkte att jag får vänta med att öppna tills jag är hemma igen.

Slutligen färdighandlad och hemkommen fick jag äntligen öppna paketet. Däri låg en söt liten babyfilt med prassliga kaninöron och ett gulligt kort (gjort av kära syster). En liten vänte-present från blivande kusinfamiljen! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0