Mystiska försvinnanden

När jag loggade in på internetbanken för någon dag sedan, fick jag syn på en transaktion på 35:- från QPark på mitt och Niklas gemensamma konto. Jag tänkte att jag skulle fråga honom om det, för jag kunde inte dra mig till minnes att han sagt något om att han parkerat för "våra" pengar. (Inte för att jag är småsint, men jag vill gärna ha koll på småslantarna nu när varje krona blivit mer värdefull.) Hursomhelst glömde jag bort det, men idag såg jag ännu en parkeringstransaktion på 35:- Den här gången frågade jag honom, och hur vi än vänder ut-och-in på våra hjärnor kan ingen av oss dra sig till minnes någon parkering. Förra veckan var dessutom Niklas hemma från jobbet, så något bortglömt lunchställe kan det inte heller vara.

Nu är jag rädd att något av våra Visakort kan ha blivit skimmat! Ska ringa QPark i morgon och försöka få reda på mer om transaktionerna. Det här är lite läskigt!


Kommentarer
Postat av: Cina

Oj när du säger de så såg jag nog en sån transaktion dragits på mitt konot också, men kunde unte förstå vart den kom ifrån, men tänkte inte mer på de sen. Ska kolla upp de jag med..



Kram Cina /virkalitenkaka

2012-04-19 @ 07:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0