Snabbspolning

Jäklar anåda vad dålig uppdatering det blivit här..! Först låg vi magsjuka, knappt hann jag tillfriskna innan en dunderförkylning anfallit mig och så var det den där testbilen som skulle köras mitt i värsta snökaoset. Dessutom var det julfix med deadline den 21:a, eftersom vi firade med Niklas familj redan den 22:a. Och dan före dopparedan kom vi till sist iväg till Falköping för att bli där till i förrgår. December har verkligen flugit iväg!!
 
Falköpingsveckan var som vanligt fullspäckad. Vi kom fram vid 18-tiden på söndagen, dagen därpå var julafton. Tisdagen spenderades med mor och far, onsdagen badade vi i badhuset och hälsade på faster (där också farmor, farbror och "småkusinerna" var). På torsdagen åkte vi ut till min moster, där var det huset fullt. 3 mor-/farföräldrar, 8 föräldrar, 2 "oföräldrar" och 7 barn, varav den äldsta 3,5 år. Håkan och mina två bröder fattades. Tänk vad min mormor åstadkommit på två döttrar. Och det här är ju bara början... Under eftermiddagen hälsade jag och Viggo på min barndomsvän Jessica och hennes lilla Ella som är 1,5 månad. Hon vägde nästan ingenting (tyckte jag, säkert helt normalt vid 7 veckor!).
 
Japp, en väldigt snabb summering av de gånga dagarna. Titta på bilderna vettja!
 
Många paket blev det...
 
 
Viggo får paket av tomten.
 
 
Viggos senaste - flirtminen!
 
Mamma på bild!
 
Badkul!
 
Skuttligan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0