På egen hand

Idag är första dagen som förälder på egen hand. Niklas har återgått till jobbet efter sina tio pappadagar. Jag trodde aldrig för en vecka sedan att jag skulle klara det, men det har ju faktiskt gått smärtfritt så här långt. En gång mitt på dagen ska jag ta en promenad med Viggo och Fia, och idag spatserade vi upp till Hässelby strand (jag vet, inte många meter, men alltid något). Efterlämnade en bunt kuvert och kom hem med en bukett tulpaner från den så fina, alldeles nyöppnade blomsterbutiken. Jag upptäckte den för någon vecka sedan när jag gick mellan kiosken och Hemköp. Med blicken halvt ner i backen fick jag se något vackert i ögonvrån och lyfte på huvudet. Vilken otroligt fin skyltning mitt i det annars så fula centret! Från och med nu ska jag stödköpa där så ofta plånboken tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0