Skottdagen

Det blev inget frieri denna skottdag. Min karl är alldeles för svår när det kommer till sånt där. Jag skulle förmodligen varken få ett ja eller nej till svar, han är hal som en ål! Fast jag har visserligen FÖRESLAGIT giftermål, och med det engelska uttrycket "propose" har jag ju nästan friat.

Denna skottdag har i stället bjudit på en promenad med Fia och Viggo i det fina vårvädret. Vek in till Lotta och Katarina och blev visst där i flera timmar. Bulle fick man och dessutom hemmagjord pizza att ta med hem till middag.

Ikväll har Lortgrisen badat. Det gick bättre idag än förra gången, då mamman sänkte ner barnet i alldeles för kallt vatten. Undra på att man blir arg då liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0