MVC-kontroll

Det mesta kretsar kring Liten just nu. Idag var jag på kontroll, och som vanligt löd kommentarerna kring testerna "Bra". Jag retar mig lite på det. Vad betyder bra? Jag får fråga hela tiden om jag vill veta mer specifikt. Hur högt var blodtrycket? Hur snabbt slår hjärtat? Vad ligger SF-måttet på? Jag kanske är lite siffernörd, men det är väl alltid bra att veta?

Det verkar som om bebisen lagt sig tillrätta nu och sjunkit ner en bit. SF-måttet var oförändrat (29) sedan förra gången för två veckor sen, och pga det fick jag en remiss för tillväxtultraljud. Säkert inget allvarligt, men better safe than sorry. H*n ligger ju och sprattlar med rätt bra kraft i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Behnaz

Bra att allt går " bra" haha kan tänka mig att det blir irriterande att höra:)

Nu väntar vi bara på lillskrutt! wii

Hoppas du också mår bra och vilar.

2012-01-06 @ 22:13:29
URL: http://behnaz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0