Paket

Det bara dräller ner paket i brevlådan nuförtiden! Igår fick jag gå upp till kiosken och hämta det jag trodde var min traderaklänning. Döm min förvåning när avsändaren hette Blomstrand, precis som min moster! Det tog någon sekund innan jag fattade att paketet kom från den enda Blomstrandfamilj jag känner och inte från någon traderasändare ;-) Moster med man hade skickat ett jättefint klädset som Viggo kan ha när han blir lite större (vilket jag antar går fortare än man anar).

Senare på dagen kom ett nytt paket i brevlådan, detta var från Niklas halvbror med familj. Deras 4-åriga son Elias hade valt en body med apor på och även en snuttegiraff till den nya kusinen.

Och nu! Nu damp det ner ytterligare ett paket i brevlådan. Adresserat till Niklas (med Viggo i parentes efter). Betyder det att jag inte får öppna det själv? Fröken Nyfiken får nog hålla sig tills den andra hälften kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hahah oj då! Njea, nån p-rulle blev det icke, inte ens en vanlig rulle!

2012-03-08 @ 15:57:11
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0