Uppdatering

Har visst varit lite dålig uppdatering här igen. Viggo har krävt massa uppmärksamhet de senaste dagarna, och när han sover sover jag också. Vi lever i ett stort kaos här hemma, och det kliar verkligen i fingrarna att komma till skott med ommöbleringen i gästrummet och få ordning på alla Viggos pinaler. Vi skulle förmodligen behöva en helt ledig dag och barnvakt stationerad under tiden, vilket inte är helt enkelt ordnat.

Gossen har börjat sova riktigt bra på nätterna (och bara för att jag säger det kommer han antagligen lägga av med den vanan redan i natt). Han somnar antingen i sin vagga eller mellan oss i sängen, och vaknar högst en gång innan Niklas klocka ringer på morgonen. Ibland inväntar han till och med pappas larm. Hoppas verkligen han kan hålla sig till den vanan!

I morgon väntar nytt besök på BVC. Ska bli spännande att se hur mycket min plutt väger nu.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag anmäler mig som barnvakt! ;)

2012-03-31 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0