God natt

Nu har jag precis nattat Viggo, för första gången på riktigt. Han satt med mig i soffan och gnällde lite och gnuggade sig i ögonen, så jag bestämde att försöka lägga honom i vaggan för att somna. Där satt jag på sängkanten och gungade honom, medan jag nynnade på vaggvisor tills jag blev hostig. Då fick speldosan ta över. Det tog högst en kvart innan han somnade och jag kan nu stoltsera med en ny mammapoäng!

SOVKOLLAGE
(Låt mig tillägga att jag verkligen fick leta bland alla våra bilder för att hitta en sovande Viggo!)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker garanterat att den med mobilen ska vara med i scrapen!

2012-05-13 @ 09:06:46
URL: http://grimming.blogg.se/
Postat av: Cissi

Niklas och jag verkar sova exakt likadant med våra kids.

2012-05-13 @ 12:41:59
Postat av: Sambo

Från turkiet: Jag saknar er!

2012-05-14 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0