Spegel spegel

I förrgår såg Viggo sig själv i spegeln för första gången. Han har tittat i den förut, men då bara sett andra saker i den. Den här gången fick han ögonkontakt med sig själv och sprack upp i ett strålande leende - inte undra på det när man får syn på en sån snygging!

I morse attackerade jag min son med massa pussar på kinderna, som jag gör ibland. Han brukar kisa med ögonen (antagligen för att slippa undan mitt hår som är överallt) och dra på munnen. Så gjorde han även nu men skrattade också högljutt till mammas bus. Härlig känsla!!

De senaste dagarna har varit extremt varma, jättehärligt, men också extra energikrävande. Idag tänkte jag introducera vatten på flaska för Viggo. Flaska tar han utan problem när den är fylld med bröstmjölk eller ersättning. Vatten var absolut ingen höjdare! Han grimaserade och spottade ut det fortare än kvickt. Det lär väl ta ett tag innan han vänjer sig vid andra konsistenser.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lilla sötnos!!!

2012-05-25 @ 22:59:23
URL: http://lyckobebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0