Katshing!

Har haft problemet med att Viggo somnar i bilstolen på väg hem från olika aktiviteter, och sedan inte velat lämna honom i bilen för att låta honom sova vidare (jag hör ju inte när han vaknar). Flytta honom går inte, det är lögn att få honom att fortsätta/somna om. Man kanske skulle ha en babyvakt? Sedan har tanken slagit mig att ringa mellan hemtelefonen och mobilen och lägga mobilen intill Viggo i bilen. Problemet är ju bara att det kostar att ringa från hemtelefonen, onödiga pengar.
 
Men idag kom jag på det! Om jag ringer från mobilen till hemtelefonen (har fast pris på den)...
 
Jag bjuder på den!

Kommentarer
Postat av: Sambo

Bra där älskling!

2012-11-26 @ 16:28:12
Postat av: Thor

Vem ska svara i telefonen ;) billiga babyvakter på Ikea dock inte bästa kvalitén men till detta funkar det utmärkt!!

Svar: Hihi, nej, det är ganska enkelt. Jag ringer från mobilen till hemtelefonen när vi kommit hem, svarar hemma och lägger mobilen bredvid Viggo. Tadah - babyvakt!
mirabellbacken.blogg.se

2012-12-14 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0