Bloggeliblogg

Åh, ett inlägg!!
 
Alldeles nyligen föll en tung sten från mina axlar. Jag har haft sådan ångest att återgå till jobbet, inte bara för att det blir mindre tid med Viggo, utan framför allt att det har verkat skapa så många problem. Nu har jag i alla fall pratat med den nya avdelningschefen, och hon verkar både förstående, kunnig och hjälpsam! Det verkar till och med som att jag har möjlighet att ha lite inflytande över det kommande schemat. Förstår ni vad det innebär? Jag kan kanske få rutiner, och rentav ett liv vid sidan om jobbet!
 
Till att börja med blir det ungefär 5 helger innan nyår, med start redan om två veckor. Därefter blir det nog två eller tre helger till i januari, innan verkligheten ska ta vid på riktigt. Saker och ting börjar äntligen reda upp sig!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad roligt :D Skönt att saker och ting ordnar upp sig :)

2012-10-19 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0