Jullov

Imorgon är sista dagen innan familjen tar jullov. Känns både skönt och lite stressigt för egen del, vill hinna så mycket på jobbet. Väl utstämplad imorgon vet jag ändå att jag kommer kunna koppla av i jul, det handlar nog snarare om att jag inte riktigt är redo att sluta. I januari kommer jag förhoppningsvis bara jobba 2,5 veckor innan det är dags att gå hem och invänta bebisen.
 
De senaste kvällarna har jag tagit tag i julbaket, som jag egentligen velat men inte hunnit/orkat göra tidigare. Jag kan konstatera att jag jobbar bäst under press - satte nämligen deadline till imorgon så Viggo kan ge sina dagisfröknar lite godsaker som tack för den här terminen. Jag är nästan lite avundsjuk på dem...
 
Polkabräck, skumtomtefudge, Rocky Road, Mozartkulor och marknadskarameller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0