Barnrumsplanering

Say what?! Det känns ju som att jag skrev i förrgår! Datumet säger något annat...
 
Jag har äntligen kommit på hur jag vill ha Viggos rum, utan att behöva byta ut hela möblemanget (förutom Juno/Sebrasängen som jag ÄLSKAR). Vi har två Beståhyllor från Ikea som låg pyrt till, men eftersom de var ganska dyra i inköp ville mitt ekonomiska jag inte riktigt byta ut dem mot den så barnvänliga Expedit. I den nya planen passar de in :-) Skrivbordet och datorn däremot kommer så småningom att få flytta ut, men det kräver en del roddning i övriga lägenheten - tidskrävande roddning. Först på tur står en rensning av källarförrådet, som får en lätt start i morgon när fastrarna kommer ner och barnvaktar.
 
I min finfina barnrumsplan ingick de här, vilket såklart föll när jag insåg att båda utgått ur respektive sortiment. Skit också..! Men, om det finns någon där ute i cyberrymden som hittar nytt eller begagnat av dessa, hojta!
 
Fåtölj Hedda Awesome från Åhléns.
 
Slinga "Stråla" med husschabloner från IKEA.

Kommentarer
Postat av: Lisa

På City har de soffan i samma färgställning, men den kanske blir för stor?

Svar: Tror soffan blir stor då jag tänkt ställa möbeln i ett hörn. Men tack!
mirabellbacken.blogg.se

2013-01-06 @ 21:34:07
URL: http://Http://lisafisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0